2012. január 12., csütörtök

Vaníliafagyi fekete sóval és extra szűz olívaolajjal

  Szerintem már mindenkinek, aki olvassa a receptjeimet világos, hogy szeretem a nem hétköznapi ételeket. Ma még egy ilyet szeretnék megosztani veletek, aztán irány az ágy.
  Jamie Oliver-től tanultam, sajnos nem személyesen, de még reménykedem... :) Szóval az ő könyvéből származik, egészen  pontosan az Olasz kaják-ból. Egy tök egyszerű desszert, csak vaníliafagyi/jégkrém kell hozzá, só és kiváló minőségű, extra szűz olívaolaj.A fagyit szedjük ki tálkába, őröljünk rá tengeri sót, de akármilyen más só is megteszi, és locsoljuk meg egy kis olívaolajjal. Nincs is mit magyarázni ezen tovább, íme egy fotó, a fagyi tetejére cyprusi fekete sót őröltem.Fekete, mert szenet tartalmaz.

4 megjegyzés:

  1. Most találtam rád és szétnéztem, gratula mindenhez!:) Ez a fagyi a fekete sóval elég érdekesnek, szokatlannak tűnik. Tudom, nem lehet leírni az ízét, de mégis..., milyen? Emlékeztet valamire? Fekete só hiányában mit tudsz ajánlani?

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Akármilyen sót használhatsz, persze jobb, ha tengeri. :) Az íze csak az olívaolajjal érvényesül, anélkül meg se kóstold.Pikáns, kicsit csípős, édes és enyhén sós. Nem lehet leírni. :) Köszönöm, hogy benéztél, gyere máskor is!
    Üdv: Hajni

    VálaszTörlés
  3. Feltétlenül kipróbálom, majd megírom a tapasztalatomat!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...