2012. január 18., szerda

Totally chocolate chocolate chip cookie






   Aki csokoládéra vágyik, azt garantáltan ki fogja elégíteni ez a cookie recept. Pillanatok alatt összedobható, egyszerű alapanyagokból álló tömör csokigyönyör. :)
Hozzávalók:
  • 125g étcsoki, minél étebb, annál jobb :) (70% az már jó)
  • 125g vaj
  • 150g liszt
  • 30g kakaópor
  • 1 teáskanál szódabikarbóna
  • 1/2 teáskanál só!!ki ne hagyd!
  • 75g világos barna cukor
  • 50g fehér cukor
  • 1 vaníliarúd kikapart magjai
  • 1 hideg! tojás a hűtőből
  • 350g  tejes csokigranulátum, vagy tejcsoki összemorzsolva

   Az étcsokoládét vízgőz fölött olvasszuk fel, majd adjuk hozzá a vajat. A száraz hozzávalókat keverjük össze egy tálban, majd öntsük rá az olvasztott vajas csokit. keverjük simára, végül üssük bele a hideg tojást. Én egy pár grammal többet mértem mindenből, ezért 2 tojással készítettem, bár így is elég száraz volt a massza, ezért habverővel nem is tudtam keverni, így környezetbarát módon, fakanállal dolgoztam. Viszont sütés után tökéletes lett. Fagyi adagoló kanállal tegyünk kis gombócokat zsírpapírral bélelt tepsibe, úgy 5 cm-re egymástól. A sütőt melegítsük elő 170 fokra, és 15-20 percig süssük légkeveréssel. Várjuk meg, amíg kihűlnek, mert melegen még elég puhák és széteshetnek. Hidegen fincsi ropogósak lesznek a csokidarabkáktól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...