2015. február 18., szerda

Mától nyers leszek!

  Volt már, hogy belevágtam a nyers életmódba. Volt, hogy egy hétig is jól bírtam, aztán valami apró porszem mindig belekerült a gépezetbe és azt mondtam magamnak, ha nem tudom 100%-osan csinálni, akkor inkább nem csinálom. Ma már elnézőbb vagyok, elégedett vagyok azzal is, ha csak a napi elfogyasztott ételek 80% nyers, a maradék 20% lehet bármi, csak vöröshús (marha, sertés, bárány, ló) feldolgozott ételek, cukor, fehérliszt nem. Lehet az elején még egy kicsit bénázni fogok, de azért nagyon szeretnék időt szánni arra, hogy naponta vagy másnaponta megosszak veletek egy-egy receptet. Van egy olyan érzésem, hogy sok-sok nyers torta lesz és különféle édességek a repertoárban. Most azonban indulok és készítek valami jó kis egészséges nasit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...