2012. január 4., szerda

...


  ...én nemtom...de nagyon úgy néz ki,hogy a kutya se néz be... ma ide.Pedig már a sütőben pirulnak a
gombák és a baconbe tekert zöldbabocskák. A gázon pedig rotyog az afrikai harcsás halászlé...
   Azt hiszem meg fogok őrülni...a héten találtam egy a fotón istenien mutató,angol pie receptet,amihez kell mogyoróvaj,kókusztej,meg egy csomó olyan dolog,aminek már csak a gondolatától is felszabadulnak az endorfinjaink,és most???!... nincs...elveszett... áááááá!Tudom,semmi köze az olaszokhoz,meg a konyhájukhoz sem,de beleszerettem és most nem tudom megcsinálni.Azt is tudom,hogy mára a Coca Cola tortát ígértem,viszont a szupermarketben történt egy kis bibi,ugyanis az elveszett torta hozzávalóit vettem meg (a tudatalattim irányított),így holnap mehetek vissza a kólás hozzávalókhoz.Írjatok mindig listát,ha bevásároltok!Vagy így jártok.Már elég késő van ahhoz,hogy találjak és süssek bármit is,azaz...őőőő...vagyis megyek és megnézem van-e itthon minden egy brownie összedobásához. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...